kolmapäev, 19. mai 2010

Ei lähe enam valima

Kuna mõistlik on praegusel kellaajal juba magama minna, siis ma ei hakka praegu kirjutama, miks ma ilmselt järgmistel valimistel valijana ei osale. Jah, mul on kurb, et kahtedel viimastel valimistel olen oma hääle andnud Rohelistele või õieti on kurb, et see hääl läks aia taha ja minusugusel rohelise maailmavaatega inimesel pole jätkuvalt kedagi valida. Tänane Roheliste erakonnas toimunu paneb vaid ahhetama. Ja ka see, et Võru maavanemaks tahavad paar IRLi poliitikut erakonna teiste liikmete ja kogu Võrumaa juhtide vastuseisust hoolimata panna ühte negatiivse taustaga inimese, kes toimetab koos kriminaalidega. Kui ma sinna otsa loen siis veel George Orwelli "1984", tekib vaat et paaniline hirm ja tahaks kibekiirelt kolida Marsile. See, mis Eesti riigis toimub, ei ole ju tegelikult demokraatia, aga inimene peab asjas väga sees olema, et sellest aru saada.
Poliitikud ja erakonnad, kuritegelikud või veidi vähem kuritegelikud, võivad röövida meilt küll kõik, aga õnneks ei saa nad meilt võtta meie jumalikult valgeid öid!

Kommentaare ei ole: